Pagina's

woensdag 23 november 2022

Pietenmuts

 



Hallo allemaal,

Ik heb deze pietenmuts gemaakt van deze onderstaande cardart van Dutch Doobadoo.


Ik heb de muts uit zwart cardstock overgetrokken en uitgeknipt. De binnenkant van de muts heb ik uit een donkere roze kleur cardstock gemaakt. De veren heb ik met roze, paarse en blauwe inkt op kleur gebracht.


470.784.172

Ik heb de band van de pietenmuts gemaakt van goud metallic cardstock en er een rand met glimmertjes op geplakt. Ook heb ik de glimmertjes in de veertjes geplakt (beetje bling bling).
Met een zwarte fineliner en witte gellpen heb ik daarna hier en daar wat lijnen getekend om het een en ander wat extra te accentueren.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart en wens jullie nog een hele fijne dag verder.

groetjes,

 

1 opmerking: