Pagina's

maandag 21 november 2022

Get Well



Dutch Doobadoo brengt leuke Crafty Kits uit. In deze Crafty Kit zit o.a. bij elkaar passend dubbelzijdig gekleurd papier (formaat 20x20 cm) Dit papier heb ik voor het maken van deze kaart gebruikt.




De achtergrond van deze kaart is gemaakt met de mixed media ink spray van Cadence.


Deze inkt heb ik op een plastic sheet gedaan, er wat water aan toegevoegd en hiermee een afdruk gemaakt op het aquarelpapier. Door dit een paar keer te herhalen krijg je een 'mooie vlek'.


Met een stans heb ik het groen/wit gestreepte kader en de cirkel uit het papier gehaald. De randen van de cirkel heb ik nog wat met bruine Distress inkt geïnkt.  Hier overheen heb ik met de Wybert mask, acrylverf en een blending tool de ruiten op de kaart gemaakt.


Bij deze Crafty Kit zit een vel met papieren embellishments. De zonnebloemen uit dit vel heb ik op deze kaart gebruikt. Ook hiervan heb ik de randen iets met bruine Distress inkt geïnkt. Voordat ik deze bloemen met foamtape opplakte, heb ik er nog een draadje naaigaren achter geplakt.


Dit lijkt me een vrolijke kaart om naar iemand te sturen die ziek is.

Groeten Hanny

1 opmerking: