Pagina's

dinsdag 8 november 2022

Gefeliciteerd

  


Hallo allemaal,

Hier een kaart gemaakt met de buildup cactus "Peter the Prick".


De wangetjes en oogjes heb ik met een cirkelponsje gemaakt. 


470.784.168

En de leuke corgi heb ik gemaakt met de build up tijger.


470.784.063

De kop heb ik twee keer getekend. Bij de witte kop heb ik een kuifje op zijn kop getekend en bij de ogen heb ik het rond uitgeknipt. En bij het gekleurde cardstock heb ik aan beide zijkanten sprieten gemaakt, zodat deze mee uitgeknipt konden worden en ik heb de oren verlengd. Het lijf heb ik ook twee keer geknipt en op elkaar geplakt en daarna op maat geknipt. Het mondje is zelf getekend en de neus is groter gemaakt. Het woord gefeliciteerd is een stans van Creative CraftLab. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart en wens jullie nog een fijne dag toe.

Groetjes,

1 opmerking: