Pagina's

vrijdag 11 november 2022

Schoentje zetten

 



Hallo allemaal, 

Is deze schoen niet te gek?! Ik heb eerst de schoen overgetrokken uit zwart cardstock en de binnenkant uit grijs en deze met distress oxide "tumbled glass" en bruine distress ink bewerkt. 


De distress oxide is kalkachtig en dus goed te zien op zwart.
 

470.784.173

De zool van de schoen heb ik uit craft gehaald. Ook de wortel en de het verlanglijstje zijn uit zwart overgetrokken en de binnenkant van de wortel uit oranje cardstock gemaakt en het verlanglijstje gewoon uit wit cardstock en deze oud gemaakt met distress ink "vintage photo" en toen er een touwtje omheen gestrikt. In de vetergaatjes heb ik met de big bite koperkleurige eyelets erin gemaakt.
Met een witte gellpen en zwarte fineliner heb ik kleine streepjes gezet, zodat het lijkt op een stiksel.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart en wens jullie nog een fijne dag toe.

groetjes,

 

2 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart en zo mooi gemaakt de schoen. Ja , morgen mogen we de schoen weer zetten.
    Ga het ook uitproberen op zwart.
    Geniet zo van de dingen die jullie maken , dank daar voor.
    Uitvoering zo mooi en hele leuke details die jullie toevoegen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen