Pagina's

woensdag 1 juni 2022

Gefeliciteerd

  


Beertje Ted van CraftLab gemaakt met die leuke emmer en bloemen van Elizabeth Craft en de kruiwagen van Dutch Doobadoo. 


De kruiwagen is van Dutch Doobadoo.


 470.713.646 card art kruiwargen

Deze kruiwagen heb ik overgetrokken en uitgeknipt. Het middelste van de bak van de kruiwagen heb ik uit het designpapier van craft papers "wood textures". Daarover heb ik net als over de emmer een beetje moss gebruikt van Cadence. Toen ben ik dat in elkaar gaan plakken en heb het beertje met foamtape verhoogd.



Ik heb de achtergrond van de kaart gemaakt met de mask art clouds en grass en memento inkt.


470.784.073


470.784.074

De sprietjes gras die je nog ziet zijn van een Marianne Design stans (CR1355), de stempel is van Craft Emotions (bullet clearstamps 130501/1707) en de "keitjes" is van Cadence (mixed media "artsy stone"). 

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart en wens jullie nog een fijne dag toe.

groetjes,

1 opmerking: