Pagina's

donderdag 30 juni 2022

Hoera

 



Hallo allemaal,

Mijn nichtje is alweer 1 jaar. Wat vliegt de tijd. 


Met de leuke nieuwe cijfermallen en het alfabet van Dutch Doobadoo maakte ik deze verjaardagsslinger. 


Dutch Stencil Art Numbers 
470 784 126

Dit leuke setje met cijfers is net uitgekomen en kun je dus heel goed combineren met het laatste alfabet van Dutch Doobadoo wat er al was.


Dutch Stencil Art Alfabet
470 784 106

Ik heb eerst alle letters en het cijfer 1 overgetrokken op wit cardstock om het vervolgens te beplakken met hartjespapier. Dit komt uit een ouder papierblokje wat nog in mijn hobbykamer lag te verstoffen.  Heerlijk lekker veel roze daar houd ik wel van.


Sommige letters heb ik wat opgeleukt met een olifantje of een nijlpaard. Beide figuurtjes heb ik gemaakt met stansen van Elisabeth Craft Design. Ze passen perfect bij deze maat letters.


Iedere letter heb ik met een zwarte fine-liner nog even wat accentlijnen gegeven zodat de letter nog net even wat meer opvalt.


Dit nijlpaardje is toch echt te leuk al zeg ik het zelf.


De avond voor haar eerste verjaardag heeft de geheime postbode het pakketje nog even snel bezorgd zodat de slinger op tijd kon worden opgehangen. En deze slinger is niet voor eenmalig gebruik, ik heb er alvast wat meer cijfers bij gemaakt zodat deze slinger in ieder geval tot haar 6e verjaardag gebruikt kan worden. Tegen die tijd zal ik vast wel weer een nieuwe slinger gemaakt hebben maar dat zien we dan wel weer. Voortaan kan ze in ieder geval haar naam en leeftijd slinger ophangen als ze jarig is. 


Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes,

 

1 opmerking: