Pagina's

vrijdag 24 juni 2022

Gefeliciteerd

 



Hallo allemaal,

Dit keer heb ik een verjaardagskaartje gemaakt met een mal die al wat ouder is. Ik gebruikte de mal Dutch Card Art 473 005 010.


Helaas is deze mal nu niet meer leverbaar. Maar misschien is het wel leuk om toch deze post te delen voor de mensen, die deze mal al wel in hun Dutch Doobadoo voorraadbak hebben liggen.


Ik heb de basiskaart overgetrokken op wit cardstock en deze daarna 2 keer overgetrokken op designpapier uit een papierblokje van Studio Ligtht. Het leuke aan dit blokje is dat er papier in zit maar ook plaatjes, die je uit kunt knippen en kunt verwerken op je kaart waardoor je heel snel een leuk kaartje kunt maken.


Op dit kaartje heb ik lekker veel plaatjes verwerkt. Ik houd hier wel van. Met een klein tekststempeltje heb ik de tekst gefeliciteerd gestempeld en toen was het kaartje klaar. Ik ben wel benieuwd wat jullie van dit soort kaartjes vinden.  Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes,

 

2 opmerkingen: