Pagina's

woensdag 8 juni 2022

Hoera

 



Hallo allemaal,

Voor mijn jarige nichtje, die 1 jaar is geworden heb ik deze verjaardagskaart gemaakt.


 Ik gebruikte voor de basiskaart de Dutch Doobadoo mask art Splash 2. Deze heb ik bewerkt met 3 verschillende kleuren roze inkt. 


Met een water flesje heb ik wat spetters in de inkt gemaakt door er wat water op te sprayen en het daarna droog te deppen met een stukje keukenrol.


Dutch Mask Art Splash 2
470 784 122


Hierna ben ik aan de slag gegaan met de build up mal van het stinkdier


Dutch Build up Stinkdier
470 784 119

Het stinkdier heb ik bovenop de splash geplakt. Hierna ben ik aan de slag gegaan met verschillende stansen van Carlijn Design om er een verjaardagskaart van te maken.


De verjaardagsmuts, het cijfer 1, de tekst hoera en de slingers zijn gemaakt met verschillende stansen van Carlijn Design. Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes,

1 opmerking:

  1. Vind dit weer een prachtig kaartje , Nu de stinkdier aan de beurt weer helemaal geweldig gemaakt ,kan hier echt van genieten.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen