Pagina's

maandag 20 juni 2022

Beterschap

  


Hallo allemaal,

Dit beterschapskaartje heb ik gemaakt met de Dutch Doobadoo nieuwe serie "sunflower". Allereerst heb ik het lieveheersbeestje gemaakt. 


Deze heb ik gemaakt met de kop van de build up olifant en het lijf en de pootjes zijn van de build up eekhoorn.


470.713.795


470.713.797



Even aan de kant gelegd en begonnen met de mask art zonnebloem. Ik heb hier gele acrylverf gemengd door witte structuurpasta.


870.000.000

Zo heb je gele structuurpasta en kan je deze over je zonnebloem mask smeren.


470.784.134

Toen de zonnebloem droog was heb ik de bladeren met stift hier en daar andere kleuren gegeven. Er is nu alleen weinig van te zien. Het lieveheersbeestje heeft een zonnebloem in zijn pootjes. Deze is van de build up zonnebloem.


470.784.133

Ik heb voor de bloem twee kleuren cardstock gebruikt voor de bladeren. Het steeltje heb ik iets verlengd aan deze bloem en in zijn pootjes gemaakt. Op de achtergrond van het kaartje, waar ik de zonnebloem met het het lieveheersbeestje heb opgeplakt, heb ik de mask art slimline zonnebloem gebruikt en deze licht met distress ink vintage photo opgezet.


470.784.131

Het stempeltje wat ik gebruikt heb is van Hobbizz. Hier en daar heb ik met een zwarte fineliner en een witte gellpen nog wat geaccentueerd.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en wens jullie een fijne dag toe!

1 opmerking: