Pagina's

dinsdag 28 juni 2022

Sunflower

 


Bij Dutch Doobadoo is nu een hele gave serie met zonnebloemen verkrijgbaar.


Met de mask art van de zonnebloem heb ik een kaart gemaakt voor vrienden die 25 jaar getrouwd waren.


Deze kaart heb ik gemaakt op aquarelpapier (300 grams).


Hierbij heb ik de mask art zonnebloem gebruikt in combinatie met o.a. Distress Crayons.



De mask heb ik op het papier gelegd en daarna heb ik diverse openingen van de mask met de Distress Crayons gekleurd. Met een natte vinger heb ik het krijt uitgeveegd.


Hierna heb ik met Inktense kleurpotloden nog wat accenten op de bloem aangebracht.
Omdat ik de kaart met alleen de bloem nog wat saai vond, heb ik een 2e mask en nogmaals de Distress Crayons gebruikt.



Omdat de kaart niet in de envelop paste die ik bij me had, heb ik de kaart wat kleiner gescheurd.
Deze kaart maakte ik op een hotelkamer in Stavanger met dit uitzicht. Ook op vakantie neem ik vaak iets van creatieve materialen mee. Distress Crayons, wat masks, Inktense potloden nemen niet veel ruimte in in je koffer en zijn leuk om te gebruiken. De kaart hebben we persoonlijk aan onze vrienden die naar Noorwegen verhuisd zijn, kunnen overhandigen.

Bedankt weer voor je bezoek hier.
Tot een volgende keer, 

groeten Hanny

1 opmerking: