Pagina's

vrijdag 10 juni 2022

Cute

 



Hallo allemaal,

Deze leuke serie van Dutch Doobadoo is weer zo leuk!

 
Ik heb voor jullie een kaartje gemaakt met het build up stinkdier, de boomstam en de mask art splash 2.


470.784.119 build up stinkdier


470.784.120 card art boomstam


470.784.122 mask art splash 2

Het stinkdier heb ik in elkaar gezet. Ik heb hem nog extra een wit snuitje, wit buikje en rondom zijn koppie extra witte manen gegeven. Zijn staart heb ik wat "ruiger" gemaakt. Hieronder zie je op de foto's hoe ik dit gedaan heb.



Het lijfje heb ik een beetje gekanteld, zodat hij op één bil op de boomstam zit en toen een "scheet" getekend, uitgeknipt en opgeplakt.


 De mask art splash heb ik gemaakt met groene memento inkt en met de mask art clouds wolken erin gemaakt. 


mask art clouds 470.784.073

En ach, dat arme bijtje is bezweken van die smerige lucht. Dit is natuurlijk de build up bee. Deze heb ik nu met beide oogjes dicht gemaakt.


470.784.115 build up bee

De achtergrond van de kaart heb ik gemaakt met de mask art clouds (470.784.073). Het gras wat je ziet is van een snijmal van Marianne Design (CR1355). Verder is de kaart nog afgewerkt met een zwarte fineliner en een witte pigmentliner. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart en wens jullie verder een fijne dag toe!

Groetjes,

 

1 opmerking: