Pagina's

woensdag 29 juni 2022

Giftcard

  


Dit is de nieuwe fold card van de serie Stinkin'cute samen met de card art parfumfles.


De foldcard heb ik overgetekend uit cardstock uit wit cardstock, toen uit donkerblauw, wit, blauw etc.


fold card Lori 470.784.124


card art parfumfles 470.784.121

Vanuit buiten geteld de tweede witte cardstock, heb ik het mask art cracked patterns gebruikt met de kleuren cottage ivy (701) en teal zeal (602) van memento.


mask art cracked patterns 470.715.822

Zo heb ik de kleuren van de parfumfles en het donkerblauwe cardstock een beetje terug laten komen. De spray en de voet van de parfumfles heb ik met zilverkleurig cardstock gemaakt. In het middenstuk heb ik hem zo vastgeplakt met tape, dat er nog een cadeaukaart in past. Leuk voor een cadeaubon van een parfumerie ofzo. Op het voorbeeld heb ik er een pasje van Douglas ingeschoven. De stempels met de tekst "cadeaubon" en "gefeliciteerd" zijn van Joy 6410/0526. Met een witte gelpen en zwarte fijnschrijver heb ik de kaart verder afgewerkt.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart en wens jullie nog een fijne dag toe.

groetjes,

1 opmerking: