Pagina's

dinsdag 7 juni 2022

Zomaar



Voor vandaag een kaartje die ik aan iemand gestuurd heb om haar sterkte te wensen. Ik heb er bewust voor gekozen om de kaart rustig te houden. 



Voor de basis heb ik de Shape Art Vanessa gebruikt. De grootste maat heb ik overgenomen uit wit cardstock, een maatje kleiner uit kraft en nog een maatje kleiner uit designpapier. Alleen weet ik helaas niet meer welk designpapier dit is.

Dutch Shape Art Vanessa
470.784.096

470.784.096 Shape Art Vanessa



De bloemenkrans is een plaatje op een uitknipvel dat bij dit designpapier zit. Deze heb ik met 3D foam opgeplakt zodat ik er nog 2 labeltjes achter kon schuiven. Ook deze labeltjes zitten in deze papierset.




De persoon waarvoor deze kaart is, spaart alles wat met schildpadden te maken heeft. Vandaar dat ik in het midden een schildpad heb geplakt. De schildpad is een collectablemal van Marianne Design. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoek aan ons blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten