Pagina's

woensdag 29 juni 2022

Summer

  


Hallo allemaal,

Hier een kaartje met de reddingsboei van Dutch Doobadoo. 


Deze card art is weer zo geweldig!


470.784.140

Deze card art heb ik uit wit cardstock overgetrokken, de binnenband blauw gemaakt en de strepen op de band met twee millimeter foam opgehoogd, zodat het net zo hoog ligt als het touw wat ik gebruikt heb. Het touw heb ik vastgeplakt met dubbelzijdig tape EN lijm, zodat dit goed vast zit. Daar tussendoor hebik nog bruin touw geregen. Door het gat van de band heb ik bear Ted laten uitpiepen. Daar heb ik een matroosje van gemaakt. Het matrozenpetje en het sjaaltje heb ik zelf gemaakt. Het shirtje heb ik gemaakt door het lijfje van de beer over te trekken op wit cardstock en deze uit te knippen.


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze kaart en wens jullie nog een fijne dag toe.

groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten