Pagina's

vrijdag 3 juni 2022

Bloemen

 Pas kwam ik met het bladeren in mijn map met Dutch Doobadoomallen de tekstmal Lente tegen. Deze had ik even apart gelegd om daar wat mee te maken. Er lagen nog onderdelen van het schaapje op mijn werkblad en bedacht dat de schattige konijntjes en kuikentjes er wel leuk bij zouden staan.


Bij deze kaart ben ik begonnen om de tekstmal Lente (enkel) over te tekenen op wit fluweelkarton. Daarna tekende ik de letters over op designpapier Happy Things en Sweet Things van Masterpiece Design. Deze lijnen zijn heel goed bij elkaar te combineren.

Card art Lente 470.713.663 

Dit alles heb ik verhoogd opgeplakt op designpapier Fleurige groetjes en het groene karton van Paint On met de slimline frames. Daarna is het op een dubbele kaart van wit fluweelkarton geplakt. Onderaan de letters zit een grasstrook met de nieuwste slimline stansen. In het gras bloeien kleine bloemetjes en narcissen. Ertussen zitten de konijntjes, kuikentjes en het schaapje. Een tekst gemat op wit fluweelkarton en verder zie je nog een libelle.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten