Pagina's

vrijdag 17 juni 2022

Joepie

 



Hallo allemaal,

Dit keer heb ik een kaartje gemaakt waarop ik mijn hobby verwerkt heb. Ik ben dol op spelletjes doen. Samen met vrienden plannen we regelmatig een spelletjesavond. Dat is altijd erg gezellig ondanks het feit dat ik eigenlijk bijna altijd verlies.


Het was best even zoeken naar een bijpassende stempel maar in mijn My Favorite Things bak kwam ik deze leuke stempel tegen van een meisje dat het spelletje "Ezeltje prik" speelt.Ik gebruikte voor de basiskaart een oudere mal van Dutch Doobadoo.


Dutch Shape Art Janneke
470 713 206


Ik kleurde het stempelafdrukje in met Faber Castell potloden. De teksten heb ik gestempeld met een stempelset van Carlijn Design en de andere tekst heb ik zelf geschreven.  Met een zwarte fine-liner heb ik nog lijnen op de kaart gezet. Ik ben er zelf best tevreden over. Wat vinden jullie ervan? Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten