Pagina's

dinsdag 31 mei 2022

Time

 Hallo allemaal.

Een van de art journals waarin ik werk, is een art journal waarin ik kleine (snelle tussendoor) creaties maak waarbij ik mijn stash gebruik en resten van geverfd papier iedere keer terug laat komen. Deze resten papier heb ik gesneden op het formaat van een kaart uit een kaartspel. Ook komt op iedere pagina iets van een verfstrip terug.


Het leuke van deze kleine creaties is dat je maar heel weinig nodig heb om al tot een leuk resultaat te komen. Zelfs zo'n klein strookje gestreept papier komt al van pas. 


Op deze creatie heb ik een reststuk papier gebruikt waarop ik watercolors en een mask van Dutch Doobadoo (Dutch Mask Art Doodle Circle art. nr. 470.715.141) gebruikt heb. Hierbij heb ik de mask ingesmeerd met de watercolors en vervolgens heb ik hiermee een afdruk op papier gemaakt. Eigenlijk gebruik je de mask dus als een soort van stempel.


Ook de letters TIME zijn van een oudere collectie van Dutch Doobadoo (Paper Art Clocks).


Je kunt deze teksten gewoon zo gebruiken, maar je kunt de tekst ook bewerken met embossingpoeder. Dat heb ik gedaan. Op deze papieren tekst zijn uiteindelijk 3 laagjes embossingpoeder gedaan. De klok en het tekstblokje op deze creatie zijn stickers van Dutch Doobadoo.


Deze stickers geven altijd weer een leuk accent. Het leuke van het maken van dit soort kleine projecten is dat je ook als je alleen maar wat korte momenten hebt om creatief bezig te kunnen zijn, toch iets af kunt maken. Mijn stash zie ik echter maar weinig verminderen heb ik het gevoel, ook al heb ik inmiddels 46 van dit soort kleine creaties gemaakt.

Bedankt weer voor je bezoek hier aan het blog.
Fijne dag verder.

Groeten Hanny

1 opmerking: