Pagina's

maandag 2 mei 2022

Oh No!

  


Hallo allemaal, 

Wat is dit build up stinkdiertje van Dutch Doobadoo toch weer leuk!


De mal teken je over in de juiste kleur cardstock, die jij zelf leuk vindt.

470.784.119

 Het snuitje en de oogjes van het stinkdiertje heb ik er zelf bij getekend.


Ik heb het koppie eerst op zwart cardstock getekend en daarna nog een keer op wit. Op het witte koppie kan je dan het snuitje tekenen en deze dan uitknippen en op het zwarte koppie plakken.

De pootjes van het stinkdiertje heb ik gemaakt van het build up wasbeertje.


470.713.817

En het buikje heb ik van het build up konijn.


470.713.811

Achter het stinkdier heb ik een splash gemaakt met het memento inkt en daar de tekst "Oh No! I forgot your birthday!" in gestempeld. Deze stempel is van Karin Joan (STAMPKJ09).


470.784.089

De emmer (bucket) op zijn kop en de bloemetjes en bladeren (1842 florals 6) zijn van Elizabeth Craft. Het leuke grasje van Marianne design (CR1355). Verder heb ik nog wat druppels gemaakt met glossy accents, zodat het lijkt dat er wat druppels naar beneden vallen uit de emmer.

Met een witte gelpen en zwarte fineliner zet ik wat streepjes om hier en daar wat te accentueren.

Ik hoop dat ik jullie met deze kaart weer heb kunnen inspireren en wens jullie nog een fijne dag toe. 

Groetjes,
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten