Pagina's

zaterdag 7 mei 2022

Pensioen

 




Deze keer ben ik met de build up krokodil aan de slag gegaan. Deze nieuwe build up krokodil is weer enig.


 Deze kaart is leuk voor bijvoorbeeld iemand die met pensioen gaat.


470.784.105

Deze heb ik overgetrokken uit groen cardstock en uitgeknipt. Ik heb er een zomers kaartje van gemaakt. De krokodil heb ik liggend gemaakt en er een staart aan getekend.


De kont van de krokodil leg je op cardstock en dan teken je de staart, zoals je deze wilt hebben (zorg wel voor je plakstrook).


De zonnebril heb ik van de cardart zomer.


470.713.801

Met de leuke palmbomen achter de krokodil, heb je toch een leuke zomerse kaart. "Laat die zomer maar komen".


470.713.879

 De cocktail in zijn poot, heb ik zelf getekend, net als de zonnehoed. 



Je zal het niet denken, maar dit zijn de onderdelen die ik getekend heb voor de hoed. En ja, die krokodil moet natuurlijk ergens op liggen;



De achtergrond heb ik zelf gemaakt met die leuke maskarts clouds, hills en Scallops??? 


470.784.081


470.784.107


470.784.073



Allereerst ben ik met het de wolken begonnen, toen de golven (gemaakt van de Mask Art Scallops) en daarna het zand. Over dit heb ik op de golven nog wat witte gesso moet een sponsje gedept en toen kon de krokodil erop geplakt worden. Met wat uitdrukplaatjes van de crafty kit "sea bottom"(473.005.003) heb ik het hier en daar nog wat opgeleukt.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren  en wens jullie nog een hele fijne dag toe! 

groetjes,

2 opmerkingen: