Pagina's

vrijdag 13 mei 2022

Aloha

  


Dit kaartje heb ik gemaakt met het leuke slimline kit "stay cool".


Deze slimline set heb ik hebruikt met die leuke aloha card art. 

473.005.025

De ananas heb ik met memento inkt geblend op wit cardstock en deze daarna uitgeknipt.


470.784.029

De gehele mal heb ik ook uit wit cardstock geknipt en op zwart cardstock geplakt en er een randje langs geknipt. De letters van het stencil heb ik met het leuke designpapier gemaakt en de uitdrukkers die erbij zitten tussen en achter de letters geplakt. Eén fruitig en gezellig geheel nu! Het geheel heb ik op een felle kleur cardstock geplakt en daar de bijgevoegde teksten bij geplakt.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart en wens jullie nog een fijne dag toe.

groetjes,

1 opmerking: