Pagina's

dinsdag 17 mei 2022

Geniet van je Pensioen

  


Hallo allemaal,

Voor onze huisarts, die dit weekend met Pensioen gaat, maakte ik dit kaartje. 


Ik gebruikte hiervoor de Dutch Doobadoo mask


Dutch Doobadoo Mask Art Splash
470 784 089

Ik heb eerst een kaart gesneden van 13 x 13 daarop heb ik de mask vastgeplakt en deze bewerkt met 3 kleuren distress oxide inkt. Vervolgens heb ik met de Pensioen stempels en stansen van Carlijn Design de teksten op het kaartje gezet.


 Van mijn vriendin kreeg ik ooit de stetoscoop, de pillenstrip en de pilletjes, deze heb ik ter versiering op de kaart geplakt. Hierna heb ik het geheel gemat op blauw cardstock om het daarna weer op een witte dubbele kaart te plakken. 

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo heel vaak van dit soort kaartjes maak maar ik vind deze goed gelukt en ben er echt blij mee. Ik weet zeker dat de splash mal wel vaker gebruikt gaat worden de komende tijd.

Groetjes,

2 opmerkingen: