Pagina's

dinsdag 15 maart 2022

Ziek

  


Hallo allemaal, 

Ik heb het stencil "ziek?" al vaker laten zien, maar dat komt omdat deze ook zo leuk te combineren is met andere leuke stencils van Dutch Doobadoo. 


En dit soort kaartjes kan je niet genoeg in huis hebben deze tijd! 


470.713.641

Ik heb dit keer gekozen voor voor de card art apple. Dit is al een wat oudere mal van Dutch Doobadoo, maar maakt hem niet minder leuk natuurlijk!!! 


470.713.596

Uit de hap van de appel heb ik een rups laten steken. Deze heb ik gemaakt van de build up olifant.  Ik heb daar de kop van getekend en hem sprieten en een rode neus gegeven.


470.713.795


Het is zo leuk om die build up dieren te gebruiken! Het designpapier wat ik gebruikt heb is Ten Mile van Noor!Design 6011/0524. Verder heb ik nog een witte gelpen en zwarte fineliner gebruikt om hier en daar wat op de kaart te accentueren.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart en wens jullie nog een fijne dag toe.

groetjes,

1 opmerking: