Pagina's

vrijdag 4 maart 2022

In Blijde Verwachting

  


Hallo allemaal,

Dit kaartje heb ik gemaakt met de nieuwe card art window van Dutch Doobadoo.


Deze heb ik overgetekend en in elkaar geplakt en voordat ik de laatste witte cardstock plakte. 


470.784.103

Daarna heb ik op de achtergrond de mask art Grunge clock van Dutch Doobadoo gebruikt.


470.715.154

Tussen het raam heb ik over een spijl van het raam Ted gehangen. Deze is van Creative CraftLab ccl-fr-cd155. Links onderin heb ik er nog eentje gemaakt. Wat zijn ze toch leuk he! Verder heb ik de tekst "in blijde verwachting" van Creative Craftlab ccl-fr-stamp164 en de cutting dies ccl-es-cd158 gebruikt. Onder de tekst heb ik een stukje hempcord gebruikt.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart!

Groetjes,

2 opmerkingen:

  1. Schattige kaart weer met beertje Ted! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke en mooie kaart Christa. Vooral het hangende beertje is erg leuk bedacht! Ziet er toppie uit.
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen