Pagina's

zondag 27 maart 2022

Gefelicitaart

   



Hallo allemaal,

Deze leuke card art Rounded rectangles slimline card is uit de nieuwe collectie. 


Ik heb deze mal met drie kleuren cardstock gemaakt. Van buiten naar binnen zijn dat wit, roze, zwart en weer wit. 


470.784.084

In de buitenste witte kaart heb ik in het midden lichtroze wolkjes gemaakt met die leuke mask art clouds.


470.784.073


Zo zit er achter de koetjes een licht kleurtje en is hij niet meer helemaal spierwit (op foto dus bijna niet te zien). Toen ik alle kleurtjes uitgetekend en geknipt had, kon ik het in elkaar gaan plakken. Tussen de blokjes heb ik de koetjes van de crafty kit - Holy Cow laten uitsteken.


473.005.023

Met de tekststempel maak je het geheel af. Deze clear stamp banners zijn van Joy!Crafts 6410/0626.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart en wens jullie nog een hele fijne dag verder.

groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten