Pagina's

dinsdag 22 maart 2022

Jarig


Hebben jullie de nieuwe collectie al gespot? Wat is die toch weer tof! Één van de nieuwe mallen is de Card Art Strawberry. En die is er echt 1 om van te smullen. Je zou er zo een hap uit willen nemen.


Ik ben begonnen door de mal over te nemen uit zwart cardstock. Daarna de binnenmaten overgenomen uit rood en groen cardstock.  

Dutch Card Art Strawberry
470.784.111

470.784.111 Fold Card Art Strawberry



De zwarte pitjes op de aardbei heb ik gemaakt met de zwarte structuurpasta. De mal heb ik op het rode cardstock gelegd en daarna de zwarte structuurpasta erover gesmeerd. 

Dutch Doobadoo Structuurpasta Zwart
870.000.090
870.000.090 Dutch Doobadoo Structuurpasta zwart 250 ml

Ik ben echt fan van de Magnolia stempels. De stempel heb ik gekleurd met copics.



De aardbei heb ik vervolgens op de Card Art Cheese Board geplakt. 

Dutch Card Art Cheese Board
470.784.010

470.784.100 Card Art Cheese Board

 

De binnenmaat van het Cheese Board heb ik overgenomen uit glad wit cardstock. Daarna heb ik de nieuwe Dutch Mask Art Slimline Strawberries erop gelegd. Deze mask bestaat uit 2 delen: 1 mask met de aardbeien en de andere voor de groene blaadjes bovenop de aardbei. Ik ben begonnen met de aardbei. Die heb ik op het witte cardstock gelegd en met rode inkt de aardbeien gekleurd. Daarna heb ik de andere mask erop gelegd. En als je hem goed legt, hoef je het maar 1x erop te leggen en kun je alle blaadjes inkleuren met groene inkt. En dan krijg je dit leuke resultaat. Een doodle randje erom heen maakt het helemaal af.

Mask Art Slimline Strawberries
470.784.108

470.784.108 Mask Art Slimline Strawberries


De aardbei mal is van ECD en mag natuurlijk niet ontbreken bij de Card Art Strawberrie.  De Jarig mal is van Carlijn Design.  Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoek aan ons blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

1 opmerking: