Pagina's

woensdag 23 maart 2022

Loeifijne Verjaardag

  


Hallo allemaal,

Hier een kaartje waar ik de nieuwe slimline crafty kit "holy cow" gebruikt heb.


Deze crafty kit is weer geweldig.


473.005.023

 Ik heb de crafty kit met de leuke uitdrukkers gebruikt samen met een wat ouder stencil van Dutch Doobadoo, namelijk de card art "Jarig".


470.713.731

Ik heb deze door het midden geknipt en er een enkele kaart van gemaakt. De omtrek van het stencil en de letters heb ik van het leuke crafty kit holy cow gemaakt. De koetjes heb ik er daarna bijgeplakt en alles op een kleur cardstock geplakt die goed bij het geheel paste. Ik heb hier een randje langs geknipt zodat alles netjes afgewerkt is.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en wens jullie nog een fijne dag toe.

groetjes,

2 opmerkingen: