Pagina's

donderdag 17 maart 2022

Cactus

 Hallo allemaal,

De nieuwe collectie ligt nu in de winkel en wat is hij toch weer gaaf! Deze maand zitten er ook weer 2 nieuwe slimline mallen bij. Één daarvan is de Card Art Slimline Rounded Retangles en daarmee heb ik deze kaart gemaakt. 


Ik ben begonnen door de basis over te nemen uit wit cardstock. Daarna uit groen en oranje cardstock. En als laatste uit designpapier (Noor! Design)

Card Art Slimline Rounded Retangles
470.784.084

470.784.084 Card Art Slimline Rounded retangles


Jullie hebben het vast al wel vaker gehoord, maar ik ben echt fan van de parelpennen van Dutch Doobadoo. Het mooiste is, dat je ze net zo groot kan maken als je wilt. Voor deze kaart heb ik de witte parelpen gebruikt. 

Dutch Doobadoo Pearl Pen Wit
870.003.010

870.003.010 Dutch Doobadoo Pearl Pen wit

 

Aan de linkerkant van de kaart heb ik het leuke plantenrekje (Marleen's shelves) van Marianne Design  geplakt. 


De kaart heb ik verder opgepimpt met de leuke gnomes uit het Bella Lulu knipvel Cactus. Ook de tekst in het middelste vakje en de cactussen op het rekje komen uit dit knipvel. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,
 

3 opmerkingen: