Pagina's

maandag 21 maart 2022

Honey

  


Hoi hoi, ik heb me weer eens uitgeleefd met de allereerste buildup  "Berenjacht". 


Ik heb er tussendoor foto's van gemaakt, zodat je kunt zien hoe ik de kaart heb opbouwd. 


470.713.788

De Build Up berenjacht heb ik met wat aanpassingen verbouwd naar Winnie de Pooh; 


Allereerst heb ik de kop nagetekend van de mal en aangepast met potlood.


De kop heb ik toen uitgeknipt en ook een stuk uit de mond geknipt en daar een rood stukje cardstock achter geplakt.


De snuit heb ik iets verder ingeknipt, omdat daar de poot moet komen die in zijn bekkie komt. Toen de poot getekend die in zijn bek gaat met honing eraan met de mask art drip. Ik heb één rechte en één gebogen poot van de mal gemaakt.


470.784.092


En ja, ook bij mij gaat niet alles in één keer goed en moet ik soms dingen een paar keer opnieuw doen! En nu kunnen we door naar het lijfje.


Aan het lijfje heb ik verder niets veranderd, alleen beetje schuin gelegd. De kop heb ik op een stukje rood cardstock gelegd, samen met het lijfje en heb op deze manier het truitje getekend. (en nee, dit is niet makkelijk, dit is ook mijn derde trui). De poten onder heb ik gemaakt van het stencil "zomer".


470.713.801


Als alle onderdelen geknipt zijn, kunnen we hem elkaar plakken.


En dan de honingpot nog maken natuurlijk! Pooh zonder honing kan natuurlijk niet!

 

De poten heb ik nu ook verder aangepast aan het lijfje, anders kloppen de verhoudingen niet meer. Nu is de beer klaar en kunnen we de rest van de kaart maken. Eerst heb ik op wit cardstock met de slimline mask art "honey comb" een achtergrondje gemaakt met.


470.784.052

Ik heb verder nog gebruik gemaakt van die leuke creatable madelief van Marianne Design (LR0748) en de collectables bijtjes van Marianne Design (COL1505). Wat zijn die toch schattig en passen natuurlijk perfect bij deze beer. En met een grasje onderin, maak je je kaart natuurlijk helemaal af!

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart en wens jullie nog een fijne dag toe. 

Groetjes, 

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige kaart en wat een mooie Winny de Pooh heb je van de beren mal gemaakt , vind dit idee heel erg leuk .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen