Pagina's

donderdag 3 maart 2022

Aloha

  


Hallo allemaal,

Dit keer een kaartje gemaakt met wat eerdere mallen van Dutch Doobadoo, maar niet minder mooi natuurlijk! 


Ik heb hier de card art volkswagenbus gebruikt.


470.713.879

Bij deze volkswagenbus heb ik weer een leuke build up gemaakt. Dit keer heb ik voor de koe gekozen. Ik heb de oren zelf getekend, de kont iets dikker gemaakt en de voorpoten wat langer gemaakt. Het kransje met bloemen op zijn kop is ook zelf gemaakt.


470.713.859

Boven het volkswagenbusje heb ik de tekst Aloha laten uitsteken. Gewoon een beetje een zomers kaartje is wel gezellig.


470.784.029

Deze mal heb ik eerst (in dezelfde kleur als het busje) overgetrokken en de letters in een gele kleur gemaakt. De ananas heb ik op wit cardstock met inkt bewerkt en daarna uitgeknipt. De letters van het woord heb ik met dezelfde kleur inkt als de ananas mee gemaakt is een beetje hier en daar een kleur gegeven, zodat die kleur terugkwam in het geheel (dit hoeft niet zo netjes vind ik zelf). Ook heb ik er nog een palmboom bij gemaakt.


470.713.879

Op de kaart heb ik de grootste palmboom gebruikt en heb er met een pons (van ongeveer anderhalve centimeter) kokosnoten in gehangen. Toen alles op elkaar geplakt was heb ik de gehele kaart op wit cardstock geplakt en er een randje langs geknipt om het netjes af te werken. Met een witte gelpen en zwarte fineliner heb ik nog met wat lijnen getrokken om extra te geaccentueren. 

Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb kunnen geven en wens jullie nog een fijne dag toe.

groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten