Pagina's

donderdag 10 maart 2022

Wauw



Hallo allemaal,

Ik heb een kaartje gemaakt om iemand te feliciteren met het behalen van zijn zwemdiploma A!


Hiervoor gebruikte ik deze Dutch Doobadoo mal.


Dutch Doobadoo Card Art Window
470 784 075

Ik heb de mal eerst helemaal overgetrokken op wit cardstock, vervolgens heb ik het middelste gedeelte nog een keer overgetrokken en deze aan dew zijkanten verlengd met 2 cm. Hier heb ik een schadowbox van gemaakt zodat je in de kaart kunt kijken. Uit het voorste stuk heb ik weer een venter gehaald.


Met restjes papier heb ik de basiskaart beplakt. Hierna ben ik aan de slag gegaan om de kaart aan te kleden. Ik ben begonnen met het afdrukje van het zwemmende beertje met de visjes. Deze heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden en uitgeknipt.  Met een stans heb ik golfjes gemaakt van blauw cardstock en wit papier. Met verschillende stansen heb ik de kaart verder aangekleed.


De letter A heb ik ook gemaakt met een lettermal van Dutch Doobadoo. De tekstjes heb ik gestempeld met een oudere stempelset van Marianne Design. De tekst "Wauw wat knap! Het is je gelukt! heb ik gestempeld met een stempelset van Carlijn Design. 


De wegwijspaal heb ik gemaakt met een stans.


Het was een hele klus om alles uit te stansen en op te plakken maar ik ben wel blij met het eind resultaat. Ik wens jullie een hele fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes,

1 opmerking: