Pagina's

woensdag 23 maart 2022

Baby

  Hoi, hoi,

Ook vandaag laat ik jullie weer een geboortekaartje zien. 

Dit keer gebruikte ik deze Dutch Doobadoo mal als de basis voor deze schudkaart.


Dutch Card Art Window
470 784 103



Ik gebruikte voor deze kaart 2 kleuren cardstock, roze en grijs en dit combineerde ik met designpapier uit de Crafty Kit Slimline Little Elephant.




473 005 024
Little Elephant

Ik maakte van dit kaartje een schudkaart, hiervoor plakte ik een stuk mica achter de raampjes, die ik vervolgens met foamtape verhoogd heb opgeplakt. In dit gedeelte heb ik verschillende schudmaterialen gedaan. Wat is dit toch een leuk spul hier kun je gewoon niet genoeg van in huis hebben.


Vervolgens heb ik de kaart verder aangekleed door er 2 olifantjes op te plakken, deze komen uit het uitdrukvel wat hoort bij de bovenstaande papierset. De bloemetjes en de vlindertjes heb ik uit het papier geknipt en daarna verwerkt op de kaart.

Als laatste heb ik nog wat tekstjes gestempeld met onzichtbare inkt en hierover heen roze embossing poeder gestrooid. Door dit te verwarmen krijg je deze mooie roze tekstjes.  Het is een echte meidenkaart geworden maar ik houd daar eerlijk gezegd wel van.  Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten