Pagina's

dinsdag 1 maart 2022

Garden

 




Hallo allemaal,

Hier een kaart met de nieuwe fold art Window die deze maand is uitgekomen.


In het midden van de kaart heb ik een raampje gemaakt en achter dat raam een tuintje. 


fold art Window 470.784.075

In dat tuintje heb ik met de mask art grass een grasrandje gemaakt met memento inkt en met de mask art clouds de wolken.


mask art grass 470.784.074


mask art clouds 470.784.073

Tussen het gras komen wat cactussen uit en achter de wolk komt er ook eentje om de hoek kijken.


Op de kaart heb ik gebruik gemaakt van de slimline kit - plants & friends. Deze kit heeft leuke uitdruk cactussen en leuk designpapier op slimline maat.


slimline kit - plants & friends 473.005.022

Met een leuke letter heb ik "my secret garden" uitgestanst en heb de zijkanten ook met het leuke designpapier beplakt. Met een zwarte fineliner en een witte gelpen heb ik nog wat lijnen getekend om het een en ander te accentueren. 

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart en wens jullie nog een fijne dag verder.

groetjes,

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten