Pagina's

dinsdag 4 augustus 2020

Voetbalfan

Wat komt het goed uit dat Dutchdoobadoo nu ook gave mallen voor de voetbalfans onder ons hebben. 


Ik heb een kleinzoon die heel blij was met de kaart die oma voor hem maakte voor zijn verjaardag en ik hoef niet te vertellen voor welke ploeg hij is denk ik.


Zoals je kunt zien combineerde ik 470.713.792 én 470.713.793 op een basiskaart. Op internet zocht ik het logo van zijn cluppie en de voetbalschoen maakte ik ook in de club kleuren.


ik maakte met een witte gelpen stiksteekjes om het wat meer te laten spreken. Zijn naam erop, wat sterretjes en een 7 en klaar was de kaart voor onze kleine fan.


Natuurlijk is het aan te passen voor elke club en dan is het ook voor de grote fans supergaaf om zo'n kaart te maken.

3 opmerkingen:

  1. Super gave kaart. De voetbalschoen en bal kun je voor iedere club maken! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal gaaf.
    Zo leuk voor een voetbalfan
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I am very happy today with my family. My name is rose  living in USA, My husband left me for a good 3 years now, and i love him so much, i have been looking for a way to get him back since then. i have tried many options but he did not come back, until i met a friend that darted me to Dr.love a spell caster, who helped me to bring back my husband after 2 weeks. Me and my husband are living happily together today, That man is great, you can contact him via email drlovetemple@gmail com Now i will advice any serious persons that found themselves in this kind of problem to contact him now a fast solution without stress.. He always hello, now i call him my father.contact him now he is always online email drlovetemple@gmail com him whatspp number +2347010538590

    BeantwoordenVerwijderen