Pagina's

zondag 9 augustus 2020

Een Zoon

In de nieuwe collectie zit een leuke mal van een kleine en grote babyschoen. Ik heb van de kleine babyschoentjes een  paar gemaakt en er een babykaartje van gemaakt.


Als basis voor de kaart nam ik shape art Ticket en tekende deze over op groen en wit cardstock.
Daarna op designpapier Elines babies little miracles.

Shape art Ticket 470.713.190

De babyschoentjes heb ik 2x overgetekend op wit fluweelpapier en daarna op het designpapier. 

Card art Babyschoen 470.713.787

Door de gaatjes is waxkoord geregen en vastgestrikt. Bij de schoentjes zit een babietje en er staan een fles melk, beertje en autootje bij. Aan de waslijn wapperen de babykleertjes. Op een banner is de tekst gestempeld en vastgestrikt met waxkoord.

2 opmerkingen:

  1. Wat een droppie is je kaart Tineke!
    Leuke combinatie van mallen .
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I am very happy today with my family. My name is rose  living in USA, My husband left me for a good 3 years now, and i love him so much, i have been looking for a way to get him back since then. i have tried many options but he did not come back, until i met a friend that darted me to Dr.love a spell caster, who helped me to bring back my husband after 2 weeks. Me and my husband are living happily together today, That man is great, you can contact him via email drlovetemple@gmail com Now i will advice any serious persons that found themselves in this kind of problem to contact him now a fast solution without stress.. He always hello, now i call him my father.contact him now he is always online email drlovetemple@gmail com him whatspp number +2347010538590

    BeantwoordenVerwijderen