Pagina's

donderdag 20 augustus 2020

Release Bloghop

 Zijn jullie klaar voor nieuwe leuke Build Up figuren en Crafty Kits en natuurlijk nog meer leuks van Dutch Dobadoo. Want ook deze maand hebben we weer veel leuks voor jullie.






 Stuk voor stuk laat het DT team een nieuw artikel uit de collectie zien, en laat jullie heel veel leuke mogelijkheden hiermee zien. 

Hier vinden jullie alvast wat sneakjes:

Mirande

Plony

Corry

Tineke

Monique

Ineke

Joyce

Wat moet je doen om kans te maken op een super gaaf Dutch Doobadoo pakket?


  • Ga 20 augustus 2020 t/m 22 augustus langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Je start met hoppen bij het blog van:


Heel veel plezier bij het hoppen!

16 opmerkingen:

  1. Wat een mooie creaties heb ik weer gezien. Zelfs dat ik nu toch een mal in mijn mandje wil laten vallen de volgende keer, juist die ik niet zomaar zou pakken.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuke bloghop en wat een mooie creaties hebben de DT dames weer gemaakt. Zijn weer super mooie mallen etc. uitgekomen en heb er al een aantal besteld. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke en mooie creaties allemaal. Ik zou zo alle nieuwe materialen wel willen aanschaffen en alles na willen maken, haha......
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De creaties zijn stuk voor stuk allemaal super mooi!
    Wat zijn er weer prachtige mallen bij,moeilijk te kiezen!
    Mijn stapel mallen van DDBD groeit weer na deze bloghop.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke bloghop weer.
    Er komt weer zoveel moois uit .... ik ben vast niet de enige die daar erg hebberig van wordt ;)
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer heel veel mooie creaties gezien. Weet zeker dat ik een aantal mallen ga aanschaffen. Bedankt voor de ideeën.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke inspirerende bloghop.
    Prachtige creaties dames
    Er zijn weer erg leuke nieuwe hobby spulletjes uitgekomen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke blog op, veel nieuwe ideeën opgedaan.
    Dank jullie wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke voorbeelden. De mini album months lijkt me ook erg leuk. Ik ben benieuwd naar voorbeelden met deze mal. Ik heb al wel vast op mijn verlanglijstje gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo allemaal, wat een mooie creaties bevat deze bloghop. Zo veel moois gezien...Heb alweer zin om te gaan freubelen na zo veel voorbeelden.Ik heb al n lijstje gemaakt voor mijn verjaardag dus wie weet kan ik 1 van deze creaties ook maken. Fijne avond allemaal en bedankt voor jullie inspiratie. Lieve groet Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb er van genoten...zoveel moois gezien! bedankt voor alle mooie voorbeelden!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig leuke bloghop....ik heb weer genoten van al het mooie nieuwe materiaal en de prachtige creaties.....bedankt dames!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo leuk dat jullie zo'n actie doen.
    Hoop dat ik deze keer iets win, maar ik gun het ook een ander.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. het is moeilijk om een keus te maken,je zou ze haast allemaal willen hebben,of is dat hebberig.heel veel s6 met alles, bedankt voor alles v r. gr. tot gauw.Clara doei.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Op de valreep nog even tijd gehad om te bloghoppen. Prachtige creaties gezien van deze mooie nieuwe release.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen