Pagina's

woensdag 26 augustus 2020

Summer


Hallo allemaal, 

Mixed Media is toch zo heerlijk om te doen. Deze geweldige foto moest iets speciaals worden. Ik heb hem in zwart/wit gemaakt. Dan springt hij er echt uit. Het is een beetje het gevoel van de zee en wind die ik wil laten overkomen op deze layout op de achtergrond. 


Ik ben heel blij met de kleuren zo bij elkaar. Het is gedaan met Daniël Smith verf. Tussen elke laag met de heattool de verf drogen. 

 

 Ik ben verliefd op deze stickers. Elk tekstje krijgt gemakkelijk een plaatsje op je layout. Ik had nog een jute strookje liggen op mijn bureau en vond deze echt mooi bij de achtergrond passen en het kreeg een plekje op mijn layout. 

   

Het touw "knoopje" laat de kleur nogmaals terugkomen rechtsonder op de layout.  stuctape kleedt de layout aan.


Het  "touwknoopje"


GO SUMMER GO toepasselijke tekst er zo bij. Ben helemaal blij met hoe hij is geworden. 
Ik hoop dat jullie inspiratie vinden in deze layout.

Tot een volgende keer!

XOXO

1 opmerking: