Pagina's

woensdag 12 augustus 2020

In de Wolken



Hallo allemaal,
Vandaag is Ollie in de wolken. Ik maakte dit kaartje met deze leuke build-up mal van Dutch Doobadoo. Verder heb ik ook de mal van het vliegtuigje en een basismal gebruikt.



Ik ben er echt zelf helemaal in de wolken van. Ik heb voor de basiskaart deze mal gebruikt.

Dutch Art Ticket  470.713.190

Dit heb ik eerst overgetrokken op creme en blauw cardstock. Vervolgens nog een keer op stempelpapier en met een wolkenmask en distress oxide inkt het wolkendek gemaakt. Hierna ben ik aan de slag gegaan met het deze vliegtuigmal.


Dutch Doobadoo Card Art Vliegtuig 470.713.666

Die heb ik overgetrokken op creme cardstock en daarna op designpapier. Dit papier komt uit een blokje van My Favorite Things. Ik word altijd zo blij van deze vrolijke papiertjes. Het olifantje heb ik dus gemaakt met de build up mal. Zo leuk hoe je de olifant iedere keer weer anders kunt neerzetten.


Hier is hij dus de piloot van het vliegtuig en hij is helemaal in de wolken.  In zijn pootjes houdt hij het stuur van het vliegtuig vast. Deze heb ik gemaakt met een stans van een radartje  maar ik vond dat dit ook wel als stuur door kon.


De extra wolkjes heb ik gemaakt met een stans. Die heb ik daarna bewerkt met inkt. De tekstjes heb ik gestempeld met een leuk stempelsetje. Ik ben benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden. Ik wens jullie een hele fijne dag en tot snel.
Groetjes,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten