Pagina's

zondag 2 augustus 2020

Voetbal

Hallo allemaal,

Met deze nieuwe Dutch Doobadoo mal en de Crafty Kit -Kick it maakte ik deze voetbalkaart. 


Ik heb gekozen voor de kleuren oranje-zwart omdat dat de kleuren van onze voetbalvereiniging zijn. 
Deze zijn goed e te combineren met de stickers en het zwart witte designvel uit de kit.  Ik gebruikte voor deze kaart deze mal


Dutch Card Art shoe, soccer 470.713.793

Uit de Crafty Kit - Kick it, gebruikte ik de mal als basiskaart. en ook het designpapier.

Ik heb de voetbalschoen eerst overgetrokken op wit cardstock.  Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met het oranje designpapier  gecombineerd met zwart cardstock. De schoen heb ik in het gras gezet. 
Het gras heb ik gemaakt met een stans. In het gras zien jullie de sticker met de tekst "sportieve groetjes",  deze komt van het stickervel maar ik heb de tekst nog een keer  gemat op oranje cardstock zodat de kleur oranje nog een keertje terugkomt.


Met een oude stans heb ik de voetbal gemaakt. Deze past qua formaat perfect bij de schoen.


Hierna heb ik rechts bovenaan de kaart nog twee stickertjes gebruikt. 


Het is op deze manier een echte mannenkaart geworden. Normaal vind ik dat best lastig maar met deze kit schud ik ze zo uit mijn mouw. 


Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes 

3 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. I want to thank a very kind and powerful psychic who brought back my ex wife who left me she told me she wants to be alone and left me and the kids i was devastated everyday i keep thinking how i would live without her one day i was online when i found Priest Ade website then i contacted him,He told me not to worry she will be back in 24hours after he cast his love spell i had some doubt though but i just did all he instructed and had a little faith,To my greatest surprise the next day she was back to me and the family she told me she was sad because she couldn't get pregnant since we have been trying but Priest Ade also solved that now she is 3 weeks pregnant  i'm so excited i highly recommend him he is powerful and can help you too with different problems email him now at ancientspiritspellcast@gmial.com OR ancientspiritspellcast@yahoo.com And his blog https://priestade.blogspot.com OR WhatsApp +2347059715465 








      I want to thank a very kind and powerful psychic who brought back my ex wife who left me she told me she wants to be alone and left me and the kids i was devastated everyday i keep thinking how i would live without her one day i was online when i found Priest Ade website then i contacted him,He told me not to worry she will be back in 24hours after he cast his love spell i had some doubt though but i just did all he instructed and had a little faith,To my greatest surprise the next day she was back to me and the family she told me she was sad because she couldn't get pregnant since we have been trying but Priest Ade also solved that now she is 3 weeks pregnant  i'm so excited i highly recommend him he is powerful and can help you too with different problems email him now at ancientspiritspellcast@gmial.com OR ancientspiritspellcast@yahoo.com And his blog https://priestade.blogspot.com OR WhatsApp +2347059715465 







      I want to thank a very kind and powerful psychic who brought back my ex wife who left me she told me she wants to be alone and left me and the kids i was devastated everyday i keep thinking how i would live without her one day i was online when i found Priest Ade website then i contacted him,He told me not to worry she will be back in 24hours after he cast his love spell i had some doubt though but i just did all he instructed and had a little faith,To my greatest surprise the next day she was back to me and the family she told me she was sad because she couldn't get pregnant since we have been trying but Priest Ade also solved that now she is 3 weeks pregnant  i'm so excited i highly recommend him he is powerful and can help you too with different problems email him now at ancientspiritspellcast@gmial.com OR ancientspiritspellcast@yahoo.com And his blog https://priestade.blogspot.com OR WhatsApp +2347059715465 

      Verwijderen
  2. Mijn naam is Shaly. Mijn leven is terug!!! Na 2 jaar gebroken huwelijk, liet mijn man me achter met twee kinderen, ik had zin om er een einde aan te maken. Ik kwam verschillende getuigenissen tegen over deze specifieke spreukgebruiker. Sommige mensen getuigden dat hij hun ex-minnaar terugbracht, sommigen getuigden dat hij de baarmoeder herstelt, kanker geneest en andere ziekten, sommigen getuigden dat hij een spreuk kan uitspreken om echtscheiding te stoppen en ook hoe hij een loterij kan winnen, enzovoort. Het was heel verbazingwekkend, ik kwam ook een bepaalde getuigenis tegen, het ging over een vrouw genaamd Renne, ze getuigde over hoe hij haar ex-minnaar in minder dan 2 dagen terugbracht, en aan het einde van haar getuigenis liet ze zijn e-mail vallen. Na het lezen van al deze, besloot ik het eens te proberen. In slechts 48 uur kwam mijn man bij me terug. We hebben onze problemen opgelost en we zijn zelfs gelukkiger dan ooit. Dr.Ayo, u bent een begaafd man en ik zal niet stoppen met het publiceren van hem omdat hij een geweldige man is. Als je een probleem hebt en je bent op zoek naar een echte en echte spreukgebruiker, probeer hem dan op elk moment, hij is het antwoord op je problemen.
    E-mail:: (drayospellcast@gmail.com OF whatsapp hem: +2347055691377

    BeantwoordenVerwijderen