Pagina's

dinsdag 11 augustus 2020

Tijd voor een biertje

Vinden jullie mannenkaarten ook zo leuk om te maken?  De meesten vinden het een klus om ze te maken en ik vind het juist leuk. 


Op wit fluweelkarton heb ik card art Beer glas getekend. Met distress inkt hickory smoke is het geblend. 

Card art Beer glas 470.713.775

Het oor nogmaals op wit fluweelkarton getekend en ook met de distress inkt geblend.  Ook het "biergedeelte" is overgetekend op wit fluweelkarton en deze geblend met distress inkt scattered straw en fossilized amber.  Wat druppeltjes water erop geschud en deze gedroogd met de heattool. Daarna zijn de"ribbels" van het glas nogmaals overgetekend en iets verhoogd opgeplakt. Op het "schuim"gedeelte heb ik foamball clay geplakt. Bierflesjes, bierglazen en flessenopener uit diverse kleurtjes karton gestanst en opgeplakt. Teksten gestempeld op banners die uit het bloc Floral Delight gestanst zijn en vastgezet met waxkoord.

4 opmerkingen:

  1. Mannenkaarten zijn leuk om je maken als je deze leuke materialen hebt. Top gedaan!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart en een biertje smaakt wel met dit weer. een hele mooie bierpul.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I am very happy today with my family. My name is rose  living in USA, My husband left me for a good 3 years now, and i love him so much, i have been looking for a way to get him back since then. i have tried many options but he did not come back, until i met a friend that darted me to Dr.love a spell caster, who helped me to bring back my husband after 2 weeks. Me and my husband are living happily together today, That man is great, you can contact him via email drlovetemple@gmail com Now i will advice any serious persons that found themselves in this kind of problem to contact him now a fast solution without stress.. He always hello, now i call him my father.contact him now he is always online email drlovetemple@gmail com him whatspp number +2347010538590

    BeantwoordenVerwijderen