Pagina's

donderdag 13 augustus 2020

Bow

Bij de juli collectie van Dutch Doobadoo zit een geweldige leuke mal(len) om een grote strik te maken. 470.713.806 card art bow.


 Ik heb mijn strik gecombineerd met het flessenlabel 470990001 en er zo een heel leuk geheel van gemaakt om aan een leuke fles te hangen, met inhoud uiteraard.


Ik ben begonnen met de flessenlabel te maken, basis en daarop designpapier. De toef onderaan het ik later nog toegevoegd omdat ik eerst de strik erop wilde doen zonder dat er iets in de weg zat.

470.713.806 Card Art Bow 4pc

De strik bestaat uit meerdere delen waar je eerst de basis van tekent en knipt en daarop ook designpapier bevestigd net zoals altijd op de DDBD mallen.


Je kunt de strik op meerdere manieren maken. Ik heb gekozen om de grote lussen op de strik puntjes te lijmen maar je kunt ook 2x de puntjes doen en dan aan de zijkanten ipv in het midden.
De 4 kleinere lussen vouw je ook naar het midden en ik heb er kant tussenin gelijmd en diverse organza bloemen.


Het is dus niet moeilijk, naar het hart toe buigen en stevig vast lijmen. Versieren naar eigen inzicht en je hebt een prachtige strik.

Dank weer voor jullie aandacht en een hele fijne dag.

1 opmerking: