Pagina's

dinsdag 18 augustus 2020

Let it Snow

Hallo allemaal,

Wat is de Build Up Collectie toch superleuk. Na de beer en Olifant is nu het hertje aan de beurt. Ik ben ermee aan de slag gegaan en heb er een kerst kaartje van gemaakt. Dit is mijn creatie ermee geworden.


Voor de basis heb ik de Card Art Iglo gebruikt. De mal heb ik op het witte cardstock gelegd, overgenomen uit uitgeknipt. Daarna heb ik de stenen overgenomen uit het witte cardstock en uitgeknipt. De randjes heb ik grijs gemaakt met Memento London Fog
Card Art Iglo
470.713.618
Dutch Doobadoo Dutch Card Art A4 Iglo

. De steentjes heb ik vervolgens met Collal 3D kit erop geplakt. Hierdoor liggen de steentjes wat hoger en krijg je een leuk 3D effect.


Het hertje heb ik overgenomen uit 2 kleuren grijs cardstock en het neusje en de binnenkant van de oortjes uit rose cardstock. Voor de oogjes heb ik het stickervel gebruikt. Wat een superleuke oogjes staan erop. 

Build Up Rendier
470.713.796
470.713.796 Build Up Rendier

Sticker Art Build Up Ogen
491.200.006
491.200.006 Sticker Art Build Up Ogen


Naast de iglo heb ik de Card Art Tree geplakt. Dit is een set die bestaat uit 2 kerstbomen met 2 verschillende groottes. Voor de kerstboom heb ik een lantaarn geplakt. Deze is van Noor! Design uit de Silent Night Collectie. Ook de tekst Let is Snow komt uit dezelfde collectie.

Card Art Tree
470.713.643
470.713.643 Dutch Doobadoo Card Art tree (2x)

De bomen heb ik overgenomen uit zwart en groen cardstock. De sneeuw op de bomen heb ik gemaakt met de Dutch Doobadoo Gesso wit. Die heb ik verdund met water en op de boom gespetterd met een kwast in waaiervorm. 

Dutch Gesso Wit
870.002.010
870.002.010 Gesso Wit 250 ml

Dan nog even een foto van de zijkant. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.  Bedankt voor je bezoek aan ons blog.  

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

1 opmerking: