Pagina's

donderdag 13 augustus 2020

Hallo allemaal, 

Vandaag mag ik jullie weer een mooie layout laten zien.  Ik ben met Daniël Smith verf de ondergrond gaan maken. Dit was een techniekje met alcohol die ik gezien had op FB. Ik vind de kleurencombi ontzettend leuk geworden.


(Voor jullie heb ik een foto van de ondergrond gemaakt)  


Met de leuke Mask Art Mandela Leaves ben ik er daarna overheen gegaan. 



De Chevrons zijn met Dutch Doobadoo structuurpasta erop gezet


Sticker ART



 De Grunge tickets mogen niet ontbreken.




 Bij het stuctape heb ik er wat uitgeknipt en dat geeft ook weer een leuk effect. 
TRAP OP komt van Sticker Art.

  


ENJOYING komt van Dutch Paper Art Tekst  Ik heb deze uitgeknipt en deze keer dus zonder filmstrip gebruikt .


Zo dan ben ik aan het eind gekomen van dit blogbericht! Alles is gelinkt zodat jullie het goed kunnen vinden. Ik hoop dat jullie weer inspiratie gekregen hebben met deze layout.

Tot een volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten