Pagina's

maandag 17 augustus 2020

Fotolijst


Goedemorgen allemaal,

Met de nieuwe mixed media collectie van Dutch Doobadoo pimpte ik een oude houten 3D fotolijst.


Eerst gaf ik de lijst een laagje witte gesso. Toen met Gel Medium wat stukjes rijstpapier RICEJMA22 geplakt. 


Daarna ging ik sprayen met de Lindy's Starburst Spray. 


Toen met het Mandala Bloem mask en de mooie Distress Oxide inkten met de Mixed Media brushes van Nellie Snellen de vorm erop gezet. 


Ik gebruikte de kleuren, Broken China en Faded Jeans. 


Voor de Mask Strips gebruikte ik de Nuvo Glacier Paste, kleur Frostbite en een beetje Cadence Dora Perla Metallic relief pasta, Zilver. 


De bloemen geprayd met de mooie Cadence Mixed Media Shimmer spray Lichtblauw.



 Ik had ze uiteraard eerst een laagje witte gesso gegeven. Het greyboard Filmstrip bracht ik op kleur met de Oxide inkt Hickory Smoke. 



Alles oud gemaakt met de Distress pasta van Cadence Ground Espresso.


Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren!

1 opmerking: