Pagina's

dinsdag 18 augustus 2020

Love This


Hallo allemaal,

Vandaag is er weer een layout van mij voor jullie. Leuk dat jullie langskomen op dit blog om hier ideeën op te doen.


 Zoals altijd begin ik op een effen vel en meestal wit. Ik vind het heerlijk om de achtergrond te bedenken. In dit geval heb ik mijn Daniël Smith verf tevoorschijn gehaald. 


Door de achtergrond nat te maken en dan met een kwastje verf daar doorheen te gaan krijg je mooie verfkratertjes. Tussen elke kleur heb ik gedroogd met een heattool.


Een deel van dit grungeboard art frames heb ik gebruikt langs de foto. 


Gekleurd met Distress Oxide en glitterpasta en stempeltjes van Noor! Design.


Met glitterpasta en dit stencil Mask Art Doodle Zentangle crëeer je een leuke highlights op je layout.  Niet teveel maar zo net onder je foto uit is vaak al genoeg.


Super leuk als aankleding gebruikt deze Paper Art Tekst.


De stickers grunge tickets kun je ook kleuren in de kleur van je layout. Heel handig.


De letter  'S' van Sophie heb ik van deze grungeboard gepakt en gekleurd met DistressOxide en glitterpasta.


Zo ik ben weer aan het einde gekomen van mijn berichtje hier! Heel veel knutselplezier en tot een volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten