Pagina's

maandag 1 augustus 2022

Beterschap

 



Hallo allemaal,

Met de nieuwste Dutch Doobadoo mallen heb ik dit beterschapskaartje gemaakt.


Ik ben begonnen met de nieuwe mal van het dokterskoffertje. Deze heb ik overgetrokken op wit cardstock en vervolgens beplakt met ouders designpapier waar ik nog ergens een restje van had liggen.


Dutch Doobadoo Card Art EHBO kit

470 784 136

Ook de thermometer die bij dit koffertje zit heb ik dit keer gebruikt. Deze heb ik ook overgetrokken op wit cardstock en daarna beplakt met designpapier. De punt van de thermometer heb ik gemaakt met zilver papier zodat hij er wat echter uit ziet. De tekst Beterschap heb ik gemaakt met een stans van Carlijn Design.


Hierna ben ik aan de slag gegaan met de mal van de pleister.


Dutch Doobadoo Card Art pleister
470 784 135


Op de mal van de pleister heb ik heel veel fruit geplakt, deze heb ik allemaal gemaakt met de stans van Carlijn Design/Jocelijne design. Wat een leuke stans is dit en deze kun je perfect combineren met de leuke nieuwe beterschapscollectie van Dutch Doobadoo. 


Als laatste ben ik met de stans van Ted aan de slag gegaan. Ik hoop dat hij zich snel weer beter voelt wanneer hij lekker van het gezonde fruit eet. 


Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes,

1 opmerking: