Pagina's

vrijdag 5 augustus 2022

Blurp

  


Hallo allemaal,

Ik heb de build up hippo weer eens gebruikt bij een kaartje. 


De neusgaten zijn er dit keer op getekend. De ogen heb ik gemaakt met een cirkelponsje.


470.784.110

Naast de build up Hippo heb ik het stencil van de build up Art "hamburger" gebruikt. Ik heb van de hamburger een stuk afgeknipt, zodat het lijkt alsof hij er ontzettend veel van gegeten heeft.


470.784.141

Deze hippo heeft dus net iets teveel gegeten en ziet groen van misselijkheid. Ik heb op de lichtblauwe cardstock met memento inkt de wangetjes en het voorhoofd groen gemaakt. Achter de kaart heb ik mask art "happy birthday" gebruikt om daar het achtergrondje mee te maken. Ik heb hier dezelfde kleur memento inkt bij gebruikt als de wangen, zodat de kleur weer terug komt in de kaart en het één geheel wordt.


470.784.112

En het tekstballonnetje heb ik gemaakt met deze leuke mask art "Text". Ik heb de tekstballon overgetrokken, uitgeknipt en er de tekst "blurp" in geschreven.


470.784.138

En als laatste heb ik een witte gelpen en zwarte fineliner gebruikt om hier en daar nog wat streepjes te zetten om het één en ander te accentueren.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart en wens jullie nog een fijne dag toe. 

Groetjes,
 

1 opmerking: