Pagina's

zaterdag 6 augustus 2022

Fruitige Groetjes

 



Dit keer heb ik een beterschapskaartje gemaakt met de nieuwe mal van de dokterskoffer.

De thermometer, die er bij zit heb ik voor dit kaartje niet gebruikt. 

Dutch Doobadoo Card Art Verbandkoffer

470 784 136

Ik heb de koffer overgetrokken op wit cardstock en vervolgens beplakt met rood cardstock. Daarna heb ik het koffertje versierd met stempeladrukjes van My Favorite Things. 

Deze afdrukjes heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden. De tekst "Beterschap" is gemaakt met een stansmal van Carlijn Design.

 De tekst "Fruitige Groetjes" heb ik gestempeld met eens stempelset van Carlijn Design en het fruit wat in het kraampje ligt komt uit hetzelfde stempelsetje. De pleisters zijn van Dutch Doobadoo.


Dutch Doobadoo Paper Art Kraft pleisters
472 953 004


Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes,

1 opmerking:

  1. Heel erg leuk en weer heel anders dan dat ik al voorbij heb zien komen met het koffertje! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen