Pagina's

maandag 22 augustus 2022

X-mas

 



Hallo allemaal,

Bij deze leuke kerstkaart heb ik de nieuwe "slimline circles" van Dutch Doobadoo gebruikt, samen met Craftlab Friendz " piggy Frenkie" van Studio Light. 


Ach, wat zijn die diertjes toch leuk om te combineren met de Dutch Doobadoo stencils.


470.784.147

De muts die Frenkie op heeft is van de build up Caroling Gnome. Deze past piggy Frenkie precies!!



470.784.143

De leuke lampjes zijn van de snijmallen set "kerstlampjes" van Carlijn Design. Zo lijkt het alsof Frenkie in de knoop zit met de kerstlampjes. De binnenkant van de kaart heb ik met harmony inkt van spectrum noir bewerkt met de kleur "Holly Leaf" en het mask art slimline Chevron.



470.784.l49

Daarna heb ik de circels eruit geknipt (kan ook met een circelstansje) en er wit cardstock achter geplakt en (met twee opvolgende) cirkeltjes een matrandje gemaakt en erop geplakt. Aan binnenkant van de cirkeltjes van de kaart heb ik gebruik gemaakt van de slimline mask art "grunce pattern". Och, deze mask is echt zo gaaf! Zo maak je zelf een superleuke achtergrond.


470.784.148

De omtrek van de kaart heb ik uit groen cardstock gemaakt en er een wit kaartje achter gemaakt, zodat er hetzelfde groene randje ontstaat als bij de cirkels. De letters die ik gemaakt heb zijn de snijmal Stictched Alphabeth van CraftLab. Verder heb ik gebruik gemaakt van een witte gelpen en een zwarte pigmentliner en wat streepjes getekend, om het één en ander te accentueren.

Ik hoop dat ik jullie met deze kaart weer heb kunnen inspireren en wens jullie nog een fijne dag verder.

Groetjes,

 

1 opmerking: