Pagina's

zondag 28 augustus 2022

Knuffel

 



Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie dit verjaardagskaartje zien die ik gemaakt heb met de nieuwe Crafty kit van Dutch Doobadoo en deze nieuwe slimline mal.


Ik heb deze mal overgetrokken op blauw cardstock en daarna op designpapier.


Dutch Card Art Slimline Circles
470 784 147

 Dit papier komt uit de nieuwste Crafty kit van Dutch Doobadoo Gnome. 

Crafty kit Gnome
473 005 028

Achter de kaart heb ik nog een extra witte kaart geplakt. De rondjes heb ik eruit geknipt en deze wat kleiner gemaakt en omgedraaid opgeplakt waardoor je een ander motief van het papier ziet. Met een stans heb ik de klimop gemaakt die jullie bovenaan de rechterhoek geplakt zien. 

De vlinders heb ik gemaakt met een oude stans van Marianne Design. De gnomes horen bij deze nieuwe papierkit. Wat zijn ze onwijs leuk vinden jullie ook niet? De tekst heb ik gestempeld en met een ronde pons uit gestanst en deze daarna opgeplakt. 

Onderaan de kaart zien jullie dat de gnomes in het gras staan, dit heb ik gemaakt met een stans, de bloemetjes heb ik gemaakt met een klein bloemenponsje. In de bloemetjes heb ik een plakpareltje geplakt. Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes,

1 opmerking: