Pagina's

maandag 29 augustus 2022

BOO!

  


Hallo allemaal,

De collectie "monsterhouse" ligt vanaf 26 augustus in de winkels. Ik heb bij deze kaart een nieuw monster gecreëerd door Monster James, Monster Lucas en Monster Benjamin door elkaar te gebruiken.


Ik ben begonnen met het lijfje van Monster Benjamin. Deze heb ik in het paars overgetrokken en heb aan het lijfje de staart van James aan twee kanten getekend. De mond is van Monster Lucas. De tong die uit zijn mond hangt, heb ik zelf getekend, net als de hoorn op zijn hoofd. Het is zo leuk om deze monsters door elkaar te gebruiken en je eigen monster te kunnen creëren!


470.784.150


470.784.151


470.784.152

Deze monsters heb ik samen met de crafty kit "monster house" gemaakt. Bij deze craftykit zit een superleuke shape art, die ik beplakt heb met het leuke designpapier.

Dit designpapier heeft zulke vrolijke kleurtjes en er zitten ook nog negen uitdrukmonstertjes bij! Verder heb ik nog die leuke card art "BOO!" gebruikt.


470.784.156

Ik hoop dat jullie met deze kaart weer heb kunnen inspireren. Fijne dag nog!

Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten